Dagje Las Palmas - Reisverslag uit Puerto, Spanje van Yvonne Koppers - WaarBenJij.nu Dagje Las Palmas - Reisverslag uit Puerto, Spanje van Yvonne Koppers - WaarBenJij.nu

Dagje Las Palmas

Door: RuudenYvon

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

27 September 2010 | Spanje, Puerto

Vanmorgen nog lekker kunnen ontbijten. Om 8.30 werden we met een kleine bus(29 man) opgehaald.Als 1e gingen we naar een fabriekje, waar ze puur natuur Aloe vera produkten maken. Was muy interessante!!! Een aantal produkten gekocht /uiteraard)zoals bodylotion en een handcreme. Ze maken er zelfs gelei van voor op brood in div. smaken. Ik heb een potje papayagelei gekocht, je kon ook eerst proeven.Sommige dingen waren "apart", de jam was echt heerlijk en ook de kaas!!!. Daarna gingen we naar t Centrum, waar we de Cathedral en div. winkels hebben bezocht. het stikt hier van de dure winkels en merknamen. ´smiddags in een echt tapas-restaurant gegeten.De rest van de middag naar eigen idee ingevuld. Nog ff langs bij een echt GIGA grote winkel de mediamarkt, maar dan zo ong. 3x zo groot!!! je keek daar je ogen uit. Daarna terug naar de div. app en hotels. Weer lekker in het hotel gegeten; thema Spaans, wat een toeval haha. Eigenlijk voelen we best wel de spieren. We hebben hier flink gstraind!!! A.s. Woensdag zijn hier div. stakingen, ook op de luchthaven, dus we zullen zien wat de evt. consequenties voor ons zullen zijn. misschien gaat t wel voorspoedig, we shall see!!! We willen wel proberen, of we de kamer kunnen houden, dat is wel zo prettig. Morgen gaan we nog een dagje met een klein busje het binnenland in. We houden jullie op de hoogte. Thanx voor al jullie reacties!!! Groetjes XXX

• 27 September 2010 - 20:58

Ingrid:

Hola!

geniet van jullie laatste dagje en hopelijk een voorspoedige reis zonder vertragingen.

groetjes Ingrid

• 27 September 2010 - 22:14

Herman:

yah, aloe vera kaas.....
    ik hoop dat je een stukje bewaard; lijkt me erg apart.
    Fijn dat je jullie het zo naar je zin hebben. Erg leuk om het verslag iedere dag te lezen. Niet jalours, maar jammer dat wij hier zitten...